Monday 16 October 2017

Kwaliteit Goeroes Online Opleiding


kwaliteit beheer gehalte bestuur geskiedenis, ghoeroes, TQM teorieë, proses verbetering, en organisatoriese uitnemendheid Die geskiedenis van gehalte bestuur, uit blote inspeksie te Total Quality Management, en sy moderne gebrandmerk interpretasies soos Six Sigma, het gelei tot die ontwikkeling van noodsaaklike prosesse, idees, teorieë en gereedskap wat sentraal tot organisasie-ontwikkeling, die bestuur van verandering is, en die prestasie verbeterings wat algemeen gewenste vir individue, spanne en organisasies. Hierdie gratis hulpbronne, materiaal en gereedskap is 'n uitstekende gids tot die gehalte bestuur gebied, vir praktiese toepassing in organisasies, vir studie en leer, en vir onderrig en opleiding van ander. Hierdie gratis pdf materiaal is verskaf deur toestemming van die Britse Departement van produksie - nou die Departement vir Business Enterprise en Regulatiewe hervorming - wat dank erken. Die genoteerde en gekoppel uit hierdie bladsy materiaal is onderworpe aan Crown kopiereg. Let asseblief daarop dat aangesien die vervanging van die Britse Departement van produksie deur die Departement vir Business Enterprise en Regulatiewe hervorming, die brandmerk op die materiaal is nou uitgedien. Nietemin, aangesien die Quality Management tegniese en historiese inhoud is onaangeraak deur die DTI brandmerk die materiaal wat relevant is vir opleiding, leer en verwysing bly. Dit is gepas om daarop te let die aanvaarding van 'n kort rukkie terug nou, van Josef Juran, 'n seminale figuur in die geskiedenis van kwaliteit beheer, wat 28 gesterf Februarie 2008, ouderdom 103. Juran het meer as leer die Japannese oor kwaliteit bestuur. Hy is ook waarskynlik die eerste gehalte deskundige beklemtoon dat geen kwaliteit beheer stelsel werk nie, tensy mense bemagtig en verbind tot die verantwoordelikheid vir gehalte te neem - as 'n voortdurende proses - effektief vir gehalte om deel van 'n deel van gedrag en houdings mense se geword - 'n etos . Die artikel hieronder oor Kaizen verduidelik die verband tussen die ware etos van kwaliteit beheer, en die positiewe etiese bestuur van mense. Verdere totale kwaliteitsbestuur inligting en kwaliteit beheer terminologie verduidelikings is op die Six Sigma bladsy. geskiedenis van gehalte bestuur Die wortels van Total Quality Management kan teruggevoer word na die vroeë 1920 se produksie gehaltebeheer idees, en veral die konsepte ontwikkel in Japan begin in die laat 1940's en 1950 s, pionier daar deur Amerikaners Feigenbum, Juran en Deming. Meer oor Quality Management en TQM geskiedenis. gehalte bestuur guru en teorieë Quality Management grootliks die gevolg van die werk van die gehalte ghoeroes en hul teorieë: die Amerikaanse ghoeroes te sien in die 1950 s Japan: Joseph Juran, W Edwards Deming, en Armand Feigenbum die Japannese gehalte ghoeroes wat ontwikkel en uitgebrei die vroeë Amerikaanse gehalte idees en modelle: Kaoru Ishikawa, Genichi Taguchi en Shigeo Shingo en die 1970-1980 s Amerikaanse Wes-ghoeroes, veral Philip Crosby en Tom Peters, wat die Quality Management konsepte verder uitgebrei na die Japannese suksesse. Meer oor die Quality Management ghoeroes en hul teorieë. insluitend die ontwikkeling en / of gebruik van die Plan, te doen, gaan, Wet (PDCA) siklus, Pareto ontleding, oorsaak en gevolg diagramme, stratifikasie, check-velle, histogramme, strooi-kaarte, proses beheer kaarte, stelsel ontwerp, parameter ontwerp , verdraagsaamheid ontwerp (Taguchi metode), Gehalteverbetering Spanne (QIT), net betyds (JIT), bestuur deur die loop van (MBWA), McKinsey 7-S raamwerk, ens totale kwaliteitsbestuur (TQM) Total Quality Management funksies sentraal die kliënt-verskaffer koppelvlakke, (eksterne en interne kliënte en verskaffers). 'N Aantal prosesse sit by elke koppelvlak. Sentraal is ook 'n organisatoriese verbintenis tot gehalte, en die belangrikheid van kommunikasie hierdie gehalte verbintenis, tesame met die erkenning dat die reg organisasiekultuur is noodsaaklik vir effektiewe Total Quality Management. Meer oor die grondbeginsels en strukture van die TQM model. insluitend die mense, prosesse en stelsels in die organisasie. prosesse - begrip prosesse en metodes vir die proses verbetering Die verstaan ​​prosesse is noodsaaklik voordat gepoog word om dit te verbeter. Dit is 'n sentrale aspek van Total Quality Management, en ook om meer moderne gehalte en proses verbetering interpretasies en modelle soos Six Sigma. Meer oor Total Quality Management proses en die proses verbetering metodes. kwaliteit proses verbetering gereedskap en tegnieke 'n Wye verskeidenheid van gereedskap en tegnieke word gebruik vir die identifisering, meting, prioritiseer en die verbetering van prosesse wat van kritieke belang om gehalte is. Weereens hierdie idees en metodes prominent in die moderne interpretasies van Total Quality Management, soos Six Sigma. Hierdie proses verbetering gereedskap en tegnieke sluit in: DRIVE (definieer, Review, te identifiseer, Check, Voer), proses kartering, vloei-kartering, kragveldontleding, oorsaak en gevolg, 'n dinkskrum, Pareto ontleding, Statistiese Prosesbeheer (SPC), beheer kaarte , staafgrafieke, dot plot en kerfstok kaarte, check-velle, strooi diagramme, matriks ontleding, histogramme. Meer oor gereedskap en tegnieke vir die proses evaluering en verbetering. Die Kaizen metode is ook hieronder beskryf in detail. ontwikkeling van mense en spanne Mense is 'n belangrike komponent in enige suksesvolle ontwikkeling organisasie. Verwyder jy die mense en die organisasie is niks. Verwyder jy die mense se motivering, toewyding en vermoë om saam te werk in goed georganiseerde spanne, en weer, die organisasie is niks. Aan die ander kant, inspireer die mense goed, kreatief, produktief werk, en die organisasie kan vlieg. Logies dus die ontwikkeling en behoorlike benutting van mense is noodsaaklik vir die sukses van die hele kwaliteit beheer inisiatiewe. Daar is 'n wye verskeidenheid van modelle wat gebruik word in die keuse van. beoordeling. opleiding en ontwikkeling en motivering van mense. waaronder klassieke modelle soos Belbin, Myers Briggs Type Indicator (sien die artikel persoonlikheid modelle), Bruce Tuckman se vorming, bestorming, Normfase, uitvoerende model. John Adair se optrede Centred Leierskap model. Meer oor mense en kultuur binne gehalte bestuur. kwaliteit beheer stelsels A Total Quality organisasie algemeen baat by 'n doeltreffende Quality Management System (QMS). A Quality Management System is tipies soos volg gedefinieer: 'n Stel gekoördineerde aktiwiteite te rig en te beheer 'n organisasie ten einde die effektiwiteit en doeltreffendheid van sy prestasie voortdurend te verbeter. Kliënt verwagtinge onvermydelik ry en definieer prestasie kriteria en standaarde. Daarom Quality Management Systems fokus op verwagtinge van die kliënt en voortdurende hersiening en verbetering. Meer oor Quality Management Systems. wat dit is, en hoe om 'n goeie QMS. prestasiemeting en bestuur Daar is baie maniere om organisatoriese prestasie buiten finansiële opbrengs of wins te meet. Moderne meting fokus op die noodsaaklike aktiwiteite, hulpbronne en ander faktore - baie minder tasbare as die tradisionele indictors - wat 'n impak op die finale uitsette. Dit sluit in moderne metodes soos gebalanseerde telkaart. Meer oor prestasiemeting. en die koste van gehalte. uitnemendheid en die Europese Quality Management Model Die Europese Stigting vir Kwaliteitsbestuur (EFQM) Excellence Model is 'n nuttige raamwerk vir die ontwikkeling van gehalte en uitnemendheid binne 'n organisasie. Meer. TQM selfassessering en toekennings met behulp van die EFQM model Enige organisasie kan self bepaal op voorwaarde dat dit het die verbintenis om dit so, en 'n raamwerk vir die self-assessering. Hier is 'n paar idees, en 'n proses vir gehalte en uitnemendheid selfassessering. TQM benchmarking en vraelys (gereedheid vir benchmarking) Benchmarking is 'n wyd gebruik termyn binne die gebied van organisatoriese meting en bestuur. Hier is 'n uiteensetting van benchmarking, en 'n vraelys deur 'n organisasie (of 'n departement of proses span) dat hulle gereed is vir benchmarking kan evalueer. TQM implementeringsraamwerk en bloudruk TQM prosesse gereedskap en tegnieke Mense en spanwerk gehalte bestuurstelsel Prestasiemeting EFQM Excellence Model Selfassessering Dit bloudruk vir die bereiking van organisatoriese uitnemendheid is gebaseer op baie jare van navorsing, onderrig en raadgewende werk in die Europese Sentrum vir Besigheid Uitnemendheid ( ECforBE), en die navorsing en opvoeding afdeling van Oakland Consulting plc. Dit is, saam met die ander hulpbronne in hierdie afdeling, inligting en advies aanvanklik uit die Britse Departement van Nywerheid, nou vervang deur die Departement vir Business Enterprise en Regulatiewe hervorming. TQM gevallestudies Hier is 'n aantal gevallestudies met organisasies wat kwaliteit beheer en inisiatiewe proses verbetering geïmplementeer. Hierdie gevallestudies illustreer die doeltreffendheid en die haalbaarheid van die verskillende metodes, instrumente, tegnieke en konsepte ingesluit binne gehalte bestuur en kwaliteit proses verbetering teorie. Airedale Springs Beperk gevallestudie (mense, spanwerk, vaardighede erkenning) Appor Beperk gevallestudie (deurlopende verbetering, kultuurverandering) BAE Systems / Waer Systems Limited gevallestudie (verskaffingsketting proses verbetering, projek-kampioene, verskaffer vennootskappe) British Telecom Plc gevallestudie (kwaliteit raamwerk, strategie, stelsels, selfassessering, gebalanseerde telkaart) GSM Groep gevallestudie (missiestelling, strategiese beplanning, Kaizen, vennootskappe) Hydrapower Dynamics Ltd gevallestudie (spanwerk, gehalte bel, stelsels, gesonde verstand gehalte) Lakeside Engineered Systems Afdeling, Aeroquip Groep gevallestudie (gehalte, uitnemendheid, Kaizen, proses verbetering) Verband Express gevallestudie (besigheid uitnemendheid, belanghebbendes, spanwerk, kwaliteit toekennings, meting) Spembly Mediese Beperk gevallestudie (ontwerp vir vervaardiging, projekte, gelyktydige ingenieurswese, innovasie, millennium produkte) Springfarm Argitektoniese Mouldings Beperk gevallestudie (waardes, opnames, erkenning, kommunikasie stelsel) Vista Optics Beperk gevallestudie (besigheid uitnemendheid, selfassessering, benchmarking, kwaliteit toekennings, statistiese prosesbeheer SPC) Kaizen Kaizen is 'n baie belangrike konsep binne gehalte bestuur en verdien spesifieke verduideliking: Kaizen (gewoonlik uitgespreek kyzan of kyzen in die westerse wêreld) is 'n Japannese woord, algemeen vertaal na voortdurende verbetering beteken. Kaizen is 'n kern beginsel van kwaliteit beheer oor die algemeen, en spesifiek binne die metodes van Total Quality Management en Lean Manufacturing. Oorspronklik ontwikkel en deur die Japannese nywerheid en vervaardiging toegepas in die 1950's en 60's, Kaizen steeds 'n suksesvolle filosofiese en praktiese aspekte van 'n paar van die bekendste Japannese maatskappye wees, en het vir baie jare sedertdien geïnterpreteer en deur die Wes-organisasies aanvaar oor die hele wêreld. Kaizen is 'n manier van dink, werk en optree, is ingesluit in die filosofie en waardes van die organisasie. Kaizen moet eerder gewoon as opgelê of geduld, op alle vlakke. Die doelstellings van 'n Kaizen organisasie is tipies soos volg gedefinieer: Om winsgewend, stabiele, volhoubare en innoverende wees. Om vermorsing van tyd, geld, materiale, hulpbronne en moeite te skakel en produktiwiteit te verhoog. Om inkrementele verbeterings aan stelsels, prosesse en aktiwiteite maak voordat probleme opduik, eerder as dit reg te stel na die gebeurtenis. Om 'n harmonieuse en dinamiese organisasie waar elke werknemer neem en gewaardeer te skep. Sleutelkonsepte van Kaizen: Elke is 'n sleutel woord in Kaizen: die verbetering van alles wat almal doen in elke aspek van die organisasie in elke afdeling, elke minuut van elke dag. Evolution eerder as revolusie: voortdurend maak klein, 1 verbeterings aan 100 dinge is meer effektief, minder ontwrigtende en meer volhoubare as die verbetering van een ding met 100 wanneer die behoefte raak onvermydelik. Almal wat betrokke is in 'n proses of aktiwiteit egter blykbaar onbeduidende, het waardevolle kennis en neem deel aan 'n werkende span of Kaizen groep (kyk ook Kwaliteitsirkels hieronder). Almal verwag om deel te neem, te ontleed, die verskaffing van terugvoer en dui verbeterings aan hul gebied van die werk. Elke werknemer is by magte om ten volle deel te neem aan die verbetering proses: die neem van verantwoordelikheid, die nagaan en koördinering van hul eie aktiwiteite. Bestuurspraktyk in staat stel en fasiliteer hierdie. Elke werknemer is betrokke by die bestuur van die maatskappy, en is opgelei en ingelig oor die maatskappy. Dit moedig toewyding en belangstelling, wat lei tot vervulling en werkstevredenheid. Kaizen spanne gebruik analitiese gereedskap en tegnieke om stelsels te hersien en kyk na maniere om te verbeter (sien kwaliteit gereedskap hieronder). Op sy beste, Kaizen is 'n noukeurig gekoester filosofie wat geleidelik en aaneenlopend werk, en wat help om hard organisatoriese insette en doelwitte (veral in-proses-gedrewe omgewings) aan te pas, met 'n sagte bestuur kwessies soos motivering en bemagtiging. Soos enige metode kan egter swak interpretasie en implementering van die nut van Kaizen praktyke te beperk, of erger veroorsaak dat hulle om teenproduktief wees. Kaizen onsuksesvol tipies waar: Kaizen metodes word by 'n bestaande gebreke struktuur, sonder vaststelling van die basiese struktuur en filosofie. Kaizen is swak geïntegreer met prosesse en mense se denke. Opleiding is onvoldoende. Bestuur / leierskap kom nie t verstaan ​​of ondersteun Kaizen. Werknemers en bestuurders beskou Kaizen as 'n vorm van opgelê prosedure, ontbreek sinvolle doel. Kaizen werk die beste wanneer dit word besit deur mense wat die konsep as beide bemagtiging van individue en spanne, en 'n werklik praktiese manier om gehalte en prestasie, en daardeur werkstevredenheid en beloning te verbeter sien. Soos altyd, soos initatives baie afhanklik is van verbintenis van bo, krities: om aan te moedig en te ondersteun Kaizen, en om te verseker verbeterings te produseer nie net beter produktiwiteit en wins vir die organisasie nie, maar ook 'n beter erkenning en beloning en ander positiewe voordele vir werknemers, wie se betrokkenheid dryf die verandering en verbetering in die eerste plek. Dis interessant dat die gees van Kaizen, wat duidelik Japanese oorsprong - veral sy beduidende klem op individuele en werker bemagtiging in organisasies - word weerspieël in baie Westerse konsepte van bestuur en motivering, byvoorbeeld die Y-teorie beginsels beskryf deur Douglas McGregor Herzberg se motiverende teorie. Maslow se behoeftes hiërargie en verwante denke Adams billikheidsteorie en Charles Handy se motiveringsteorieë. Betoverend, kan ons nou sien wat eintlik baie nou bande bestaan ​​tussen: die fundamentele beginsels van Quality Management - wat so koud kan beskou word en losstaande en gefokus op die dinge wat nie mense, en progressiewe humanistiese idees oor motiverende en die bestuur van mense - wat dalk beskou word as te barmhartige en omgee om 'n beduidende plek in die optimalisering van organisatoriese produktiwiteit en wins het. Die punt is dat in alle effektiewe organisasies 'n baie sterk onderlinge afhanklikheid tussen: stelsels, prosesse, gereedskap, produktiwiteit, wins - die harde en uitgange (sommige sê linkerkant brein), en mense, motivering, spanwerk, kommunikasie, erkenning en beloning - die sagte en uitgange (regs-kant brein) Kaizen help om hierdie faktore aan te pas, en hou hulle in lyn. kwaliteit gereedskap kwaliteit gereedskap verwys na gereedskap en tegnieke wat gebruik word ter ondersteuning van Kaizen en ander verbetering van die gehalte of kwaliteit beheer programme en filosofieë. Hoofsaaklik gebaseer op statistiese en vervaardigingsproses gereedskap, is kwaliteit gereedskap gebruik op alle vlakke van 'n organisasie - tipies in gehalte sirkels of Kaizen werkspanne te analiseer en hersiening aktiwiteite en ontbloot ondoeltreffendheid. Die belangrikste kwaliteit gereedskap is: Die 5 hoekoms - vra waarom minstens vyf keer om oorsaak van 'n probleem te ontbloot. Vloeidiagramme - bokse en pyle wyse van eksaminering aktiwiteite, potensieel gebruik word in 'n dinkskrum. ook in besigheid prosesmodellering. Visgraat / Ishikawa Diagramme --visgraat gestruktureer diagram vir die identifisering van oorsaak / gevolg patrone, waarin primêre kategorieë is oor die algemeen voorafbepaalde volgens konteks. Sien visgraatdiagram en gebruik voorbeelde vir projekbestuur. Begin Charts - 'n grafiek wat data / verandering op 'n tydlyn erwe. Pareto Charts - 'n lyn en staafgrafiek vertoon oorsaak / gevolg-verhoudings, veral grootste relatiewe oorsaak, gebaseer op Pareto teorie. Histogramme - 'n staafgrafiek vertoon data in eenvoudige kategorieë wat saam verantwoordelik is vir 'n totaal. Kontrolelyste / Checksheets - pre-formaat lyste vir kennisname voorkoms, frekwensie, ens volgens bekend nuttig kriteria Beheer / Shewhart Charts - 'n standaard patroon van prestasie / tyd vir 'n gegewe proses, dikwels in Run Chart formaat, wat dien as 'n sjabloon te check conformance en afwyking. Spreidingsdiagram / Puntediagram - 'n grafiek wat punte (gewoonlik baie individuele gevalle) volgens twee veranderlikes, wat 'n nuttige visuele aanduiding van die verhouding tussen die twee veranderlikes produseer erwe. Sommige kwaliteit gereedskap, soos vloeidiagramme en kontrolelyste, het deel van die hoofstroom bestuur word. Ander gereedskap soos die visgraatdiagram gebly heel spesifiek vir die ingenieurswese en vervaardiging dissiplines, wat tradisioneel 'n sterk fokus en kundigheid in Kaizen, Lean bestuur en ander kwaliteit beheer metodes. gehalte sirkels Kwaliteitsirkels, soortgelyk aan Kaizen spanne, is 'n belangrike deel van enige deurlopende verbetering program. In hierdie konteks het die woord sirkel verwys na 'n span van mense. Spanne of klein groepies (die sirkels) ontmoet om te ontleed, en hersiening werkspraktyk met die oog op die maak van voorstelle vir verbetering in hul werk en die stelsels. Soos met baie kwaliteit gereedskap, is die spesifieke gebruik van Kwaliteitsirkels hoofsaaklik gekonsentreer onder die vervaardiging en ingenieurswese organisasies of in tegniese afdelings van hierdie soort. Die term Kwaliteitsirkels kan gevind word in meer algemene gebruik buite hierdie tradisionele gebiede, in welke geval die naam is geneig om te impliseer of simboliseer dat spanne is besig om in 'n bemagtigde, koöperatiewe wyse, veral gefokus op probleemoplossing en verbeterings, eerder as 'n streng nakoming van tegniese Total Quality Management of verwante prosesse. (Met erkenning aan Melanie Allen.) Sien ook outeurskap / verwysing Custom eLearning Ontwikkeling Ons skep persoonlike eLearning kursusse met behulp van effektiewe instruksionele ontwerp beginsels en bewese leerstrategieë. Ons gebruik bekroonde SCORM voldoen aansoeke om jou inhoud te bring aan die lewe en hou jou personeel wat betrokke is en opgevoed. E-pos ons vandag om 'n skatting te kry vir jou projek Staffing en plasing Dienste Ons bied kort termyn kontrakteurs en direkte huur werknemers met kundigheid in: Instruksionele Ontwerp Ontwikkelingsfasilitering instrukteur-geleide opleiding (ILT) Prestasie-analise moet Assessering Projekbestuur eLearning, Web-Based opleiding, Online Learning Multimedia / CBT Ontwikkeling Tegniese Skryf Dokumentasie Gehalteversekering Evaluering n paar van ons tevrede kliënte Online Courses - nuwe Online Onderwys met die toenemende gewildheid van tabletrekenaars ons beweeg ons rekenaaropleiding in die wolk, met ons nuwe aanlyn-kursusse. Hierdie online kursusse kan besigtig word met 'n toestel wat toegang tot die internet. Ons Online Courses werk met Windows, Mac, iPad, Android, en ander stelsels. Ons Online kursusse maklike navigasie en direkte toegang. Video's kan gesien word in óf standaard formaat of HD. Verbeterde spel kontroles insluitend schuifbalk, volume beheer, die hele skerm. Elke HTG aanlyn kursus lei jou vinnig en maklik deur omvattende, stap-vir-stap aanlyn leer video tutoriale. Ons Online Courses is uitgelê in 'n logiese, maklik om te volg, stap-vir-stap-formaat. Die krag van hoe om Goeroes Online handleiding opleiding lê in die deeglikheid en duidelikheid van die inhoud daarvan en die unieke onderrigstyl van ons instrukteurs. Huidige Online Courses 5,5 uur van video handleiding instruksie, 86 Individuele Video lesse te leer hoe om YouTube te gebruik vir jou besigheid

No comments:

Post a Comment