Monday 4 September 2017

Scottrade Online Trading Review


Scottrade Review Voor / Scottrade het 'n ten volle toegeruste kennis sentrum te help om jou handel besluite te neem. CONS / Die-makelaar bygestaan ​​handel fooi is aan die hoë kant van webwerwe wat ons hersien. UITSPRAAK / Scottrade het 'n groot kennis sentrum en bied vier platform opsies om die behoeftes van alle vlakke van die handelaars te ontmoet. Scottrade is 'n goed ontwerpte aanlyn makelaars wat kan voldoen aan die behoeftes van beide beginners en gevorderde handelaars. Dit het eenvoudig pryse en nie ekstra fooie te hef vir onderhoud van die rekening of onaktiwiteit, maak dit 'n goeie opsie vir online-beurs. Daar is vier verskillende aanlyn handel platforms: Scottrade, Scottrader, Scottrade Elite en OptionsFirst. Scottrade is ontwerp vir die gemiddelde aanlyn gebruikers en bied basiese statistieke en 'n goeie rekening monitering gereedskap. Scottrader is optrek 'n bietjie, met live streaming voorraadkwotasies, persoonlike voorraad lyste en gratis Dow Jones News. Hierdie platform is volledig aanpas. Scottrade Elite is die mees gevorderde platform en is ontwerp vir aktiewe handelaars. Sy funksies sluit in die Dow Jones en Comtex nuus, top-presteerder skandeerders, kartering vermoëns en toegang tot Vlak II aanhalings. OptionsFirst is spesifiek vir opsie handel. Dit kan jy toegang tot gevorderde opsie handel gereedskap, soos risiko-assessering, mark horlosie, warm lyste en opsie kettings. Scottrade doen 'n goeie werk by die verskaffing van handel gereedskap vir beginners en gevorderde handelaars. Die handel platforms is maklik om te gebruik en aanpas. Maak die platforms pas by jou behoeftes, jy in staat is om te skep tot drie huis bladsye vir die lees van jou rekening en handel inligting. Jy kan kies watter vensters wat jy wil sien en het tot 23 tafels vertoon op 'n bladsy op 'n tyd. Die drag-and-drop funksie maak die organisering van jou besigtiging vensters vinnig en maklik. Scottrade se aanklagte 7 tot aandele aanlyn te koop. Die-makelaar bygestaan ​​handel fooi is 32, wat is een van die hoër tariewe onder die webwerwe wat ons hersien. Scottrade bied 'n wye verskeidenheid van 'n belegging opsies, insluitend IRAS, onderlinge fondse, beursverhandelde fondse, aandele, effekte en internasionale beleggings. Opening van 'n rekening met Scottrade vereis 'n aanvanklike deposito van 500. Die Scottrade webwerf het 'n kennis-sentrum met tutoriale te help om te leer die beste manier om die maatskappy se aanlyn handel gereedskap gebruik. Daar is ook belegging-beplanning sakrekenaars en video's wat interaktiewe hulpbronne te voorsien om te help om ingeligte handel besluite te neem. Dit aanlyn afslag makelaar gasheer opvoedkundige gebeure beide persoonlik en aanlyn. Hierdie in-persoon gebeure en live webinars is vry om Scottrade gebruikers. Opsomming Scottrade bied 'n verskeidenheid van aanlyn belegging opsies met 'n lae koste en kommissies. Maar die makelaar bygestaan ​​fooi is hoog in vergelyking met ander aanlyn-beurs webwerwe. Pryse is eenvoudig, en jy is nie ekstra vir onderhoud of onaktiwiteit aangekla. Die kennis sentrum is 'n goeie bron vir beide beginners en gevorderde handelaars met sy mengsel van live events en interaktiewe gereedskap. Die handel platform kan jy pas wat tafels vertoon en hoe hulle gereël. As jy bykomende hulp met jou aanlyn handel nodig, kan Scottrade se kliëntediens verteenwoordigers verkry persoonlik, oor die telefoon of aanlyn. Algemene gradering Scottrade Review afslag makelaar vir alle beleggers in die kort Die Scottrade Met so baie online makelaars daar buite, die vind van die regte een te ontmoet al jou belegging behoeftes kan voel asof jy 'n wonderlike ervaring met die produk ve het. Jy het waarskynlik gehoor van Scottrade van 'n vriend, familie of familielid, maar jy kan nog steeds onseker is oor wat Scottrade is alles oor. Scottrade is in 1980 begin deur Rodger Riney met twee takkantore in Missouri en Arizona. Scottrade het gegroei tot een van die voorste aanlyn afslag makelaars huise in die Verenigde State van Amerika geword. Scottrade is goed bekend vir sy 7 onbeperkte ambagte. Vandag, Scottrade het die grootste kantoor netwerk van 'n aanlyn makelaar en is aangewys deur Fortune tydskrif as een van die top 100 maatskappye om voor te werk in die Verenigde State van Amerika. Laat ons neem 'n in-diepte kyk na Scottrade. Hoe Scottrade Werk Dit neem slegs 10 minute om 'n Scottrade rekening oop te maak. Jy sal jou naam, adres, sosiale sekerheid nommer, datum van geboorte, en inligting indiensneming nodig het. Maak jou Scottrade rekening. Heeltemal vul die rekening aansoek. Befonds jou rekening via Ag, kyk, rekening oordrag of bankoverschrijving. Bou jou rekening portefeulje. Druk, teken, en pos die rekening ooreenkoms. Belangrikste kenmerke Scottrade Trading Platforms: Die Scottrade webwerf is eenvoudig, maklik, en baie maklik om te gebruik. Ambagte uitgevoer kan word vanaf jou rekenaar of selfoon vir net 7. Scottrade bied ook makelaar bygestaan ​​ambagte waar jy kan praat met 'n persoonlike aandelemakelaar. Jy kan vrae vra en uit te voer bestellings per telefoon. Makelaar bygestaan ​​ambagte kos 27. Scottrade bied outomatiese touch tone handel vir 17. ScottradeELITE: ScottradeELITE is vir gevorderde handelaars wat hul rekening met 'n minimum van 25,000 finansier. ScottradeELITE bied 'n aanpasbare gevorderde verhandelingsplatform. Jy kry meer handel skerms, handel idees, kaarte, en handel gereedskap. Scottrade Streaming Aanhalings: Baie makelaars is 'n fooi gehef vir real-time kwotasies. Real-time kwotasies is gratis op Scottrade. Streaming aanhalings maak dit maklik vir jou om tred te hou met voorraad prestasie en algemene mark beweging. Die streaming aanhalings funksie sluit live nuus en aanpas lyste. Scottrade OptionsFirst: Options handelaars kan kontrak bestellings vir 7 per handel plus 1,25 vir elke opsie kontrak. Voordele van Scottrade Lae minimum begindeposito Die minimum opening deposito vir 'n Scottrade rekening is 2500. Maar TD Ameritrade vereis 2000 en E TRADE vereis 1000 ten einde 'n nuwe rekening oop. Lae Koste Dit is een van Scottrade se 0 rekening sluiting fooie. Die meeste maatskappye hef 50 tot 100 om 'n rekening te sluit. Customer Service Scottrade het 455 takkantore landwyd ontwerp om kliënte te help. E-pos en telefoon reaksie tye is uitstekend. Scottrade is deur baie beskou as die beste diens van die groot makelaars bied. In 2008, J. D. Power Associates ingedeel Scottrade as 1 in tevredenheid belegger onder aanlyn makelaars. Dit is die agtste keer dat Scottrade hierdie eer sedert 2000. Baie van die beleggingsopsies Scottrade bied 'n wye verskeidenheid van belegging produkte, insluitende aandele, effekte, onderlinge fondse, beursverhandelde fondse, sertifikate van deposito's, opsies, onderwys spaarrekeninge het gewen, en aftrede rekeninge. Scottrade het meer as 2800 onderlinge fonds opsies. Fidelity bied 1400 verskillende effektetrusts, TD Ameritrade 1200, en E TRADE net 1000. Trading Tools se mobiele platform maak handel op-die-go 'n sprong. Die gemiddelde uitvoering spoed vir 'n handelsmerk is 4/10 van 'n sekonde. Nadele van Scottrade Geen dividend herbelegging plan Scottrade se grootste nadeel is dat die aanlyn makelaar bied geen dividend herbelegging plan. 'N Dividend herbelegging plan is 'n lae-koste manier om te koop addisionele aandele. As jy wil jou inkomste op Scottrade herbelê, dan moet jy die 7 te betaal nie. Dit is 28 per jaar vir diegene wat elke kwartaal herbelê. Finale Gedagtes Scottrade was een van die eerste afslag makelaars wat ek gebruik wanneer ek begin belê. Ek het gevind dat die afslag handel fooie baie aantreklik. Te veel makelaars hef fooie vir nie dikwels genoeg handel of jou rekening te sluit, maar nie Scottrade. Die laekoste-handel, plaaslike kliënte ondersteuning, en die oorvloed van 'n belegging opsies is almal positiewe in my boek. Die enigste negatiewe ding oor Scottrade is die gebrek aan 'n dividend herbelegging plan. Ek is 'n goeie opsie vir beide begin en ervare beleggers. Ek net begin en wil graag die beste keuse van waar ek eintlik my geld belê maak. Mark wat maatskappy is wat jy met nou Waardeer die resensies op verskillende belegging maatskappye. Gehoor van baie van hulle, maar didn sal steeds vashou aan ShareBuilderhet as gevolg van gerief, maar live ambagte is 'n paar dollar goedkoper by Scottrade. Dankie vriendelik vir jou resensie van Scottrade. Ek het gehoor van al hierdie verskillende aanlyn afslag makelaars, maar het nooit geweet watter een beter was. Na die lees van jou resensie, as dit ooit die tyd vir my om te belê kom, sou ek Scottrade 'n probeer. Ek onthou lees 'n artikel van verbruikerskultuur oor 'n afslag makelaar wat 'n paar aandele van dit verkoop t maak 'n enkele handel vir 'n paar weke. Ek wens ek kon die naam onthou nie. Dit is aandele aan makelaars betaal. Dankie vir hierdie oorsig. Ek sien altyd advertensies vir hierdie soort van maatskappye, maar is baie onseker wat hulle doen en of dit iets is wat ek moet kyk na. Ek dink uitcheck die webwerf is 'n goeie volgende stap :) Ek het al met behulp van Scottrade vir sowat 'n jaar nou, lyk platform om alles wat nodig is vir 'n goeie handel ervaring te hê. Na eers die rekening ek 'n oproep van kliëntediens ontvang opening, hulle was vriendelik en hulpvaardig en het aangebied om 'n afspraak te skeduleer om 'n nabygeleë tak besoek om te bespreek hoe om behoorlik te gebruik webwerf / platform. Na afloop van die besoek was ek verras deur hoeveel rente hulle het in my te help om so vertroud met hul dienste as moontlik geword. Hier is 'n kode vir 3 gratis ambagte aan te meld in geval iemand is wat belangstel: FDUK8950 Bernard Oor OptionsFirst makelaarsloon firma. Gedurende afgelope twee weke kan ek t teken in my rekening: op my rekenaar skerm onmiddellik afer kliek Meld Aan Ek kan net so 'n boodskap kry: Jy het Scottrade OptionsFirst bereik tydens geskeduleerde webwerf onderhoud OptionsFirst kliëntediens is gedurende normale besigheidsure 07:30 -5pmcst, MF behalwe openbare vakansiedae ruil Twee my Skootrekenaars gee my net 'n moontlikheid is om dit Aanteken en ckick my Gebruikersnaam en my wagwoord, maar ek kan net woorde sien in rooi geweier. Castomer diens ek verduidelik dat ek m ontken weens verskeie poogt aan te meld. Ja, ek m gedwing om herhalende atemps doen, maar dit omdat ek kan t my rekening te bereik. Niemand anders my makelaars TD, OptionsHouse, OPtionsFirst Don d so 'n probleem tydens lang tyd algemene werk eith hulle doen. As ek sal nie my rekening Ek sal besoek plaaslike Scottrade Tak en sal vra om al my geld oor te dra aan my bank en naby / idle my opsies rekening .. Ek het met Scottrade vir byna 'n jaar nou. Ek het nie teleurgestel nie. Hulle het 'n uitstekende aanlyn opstel vir navorsing en-beurs. Die enigste fout wat ek gesien het, is die jeug op mobiele toestelle. Dit moet 'n beter. As jy belangstel in die opening van 'n rekening met Scottrade is, gebruik my bevordering kode en kry gratis ambagte. JSFV7014 Kry 3 gratis ambagte op die opening van 'n rekening: Ek gebruik Scottrade en hoogs aanbeveel. Dit is redelik eenvoudig en maklik om te gebruik. Scottrade Review Die goeie kliëntediens te huis toe te skryf Scottrade is op 'n missie is om kwaliteit verhoudings met hul kliënte op te bou. Wat Scottrade ontbreek in werklike ondersteuning funksies wat hulle make-up vir 'n innemend kliëntediens en ondersteuning span wat baie gevoelig. Scottrade gewen t gee jou die beste pryse of hulpbronne, maar hul voorsprong lê in hul groot netwerk van plaaslike takke (meer as 500) en uitnemende diens. Scottrade handhaaf 'n sterk teenwoordigheid op Facebook, Twitter, LinkedIn, en Google. Hulle werk hulle Facebook en Twitter rekeninge daagliks, wat beteken dat jy sal 'n antwoord te kry as jy hulle kontak deur middel van een van die twee sosiale netwerk-webwerwe. Scottrade gaan so ver as om hul sosiale media uur plaas op hul webwerf, om jou te laat weet dat hulle mense toegewy aan diegene kommunikasiekanale. In teenstelling met wat die meeste aanlyn resensies sê oor Scottrade, doen hulle bied live chat. Eenvoudige ontwerp en navigasie By verre die beste kenmerk van Scottrade sal vind met die meeste makelaars. Scottrade sluit ook 'n Vinnige Handel Bar aan die einde van elke bladsy. Jy kan ambagte en navorsing aandele maak direk vanaf die Vinnige Handel Bar, en dit maak hom los sodat jy selfs kan handel, terwyl navigeer ander webblaaie. Jy kan ook jou rekening inligting te besigtig en kry kwotasies van die bar, maak dit 'n mooi handige hulpmiddel. Solid navorsing gereedskap Scottrade weer na 'n bladsy wat alles en nog wat jy wil weet oor wat voorraad vertoon. Dit sluit in die jongste nuus, kaarte, finansiële, en selfs ontleder verslae en graderings van derde partye. Jy kan kies uit 'n aantal kartering gereedskap wat reageer en maklik om te navigeer is. Wye verskeidenheid van aanbiedinge Scottrade staan ​​uit 'n paar van die ander groot makelaars omdat hulle net oor alles 'n standaard belegger sal nodig het, insluitend toegang tot internasionale markte. Met Scottrade, jy het ook toegang tot bankdienste, spaar planne, aftreebeplanning, klein besigheid gereedskap, en ander finansiële hulpbronne wat jou waardevolle mag vind. Die Bad Belowende maar verouderde foon die Scottrade inligting is nie baie aantreklik en het 'n verouderde voorkoms. As jy die app oop te maak, is jy ontmoet met 'n groot ikone wat die navigasie verteenwoordig. hierdie ikone kies, sal dikwels jou na klein sub-spyskaarte wat moeilik is om te navigeer kan wees. Die artikel ondersoek is by verre die mees waardevolle deel van die jeug: jy kan check uitsig ontleder, mark nuus, statistieke, 'n mark kalender, en nog baie meer. As dit wasn se mobiele handel sou baie beter wees. As jy die geduld om te grawe onder die oppervlak is daar is baie van die waardevolle elemente moeite werd om hier. Teleurstellende gebrek aan innovasie Scottrade isnt genoeg beklemtoon hoe goed die mense wat vir Scottrade werk is. So as jy kliënte ondersteuning en menslike interaksie bo innovasie waardeer, Scottrade is die plek vir jou. Zero maklik om te leen voorrade beskikbaar vir kort verkoop Deur nie met maklik-om-te leen voorrade beskikbaar, kan Scottrade kliënte nie in staat wees om kort te verkoop sekere lêers. Wanneer 'n voorraad is gelys as maklik om te leen, beteken dit dat die transaksie van kort verkoop is verseker. As 'n voorraad is hoog in aanvraag en jy probeer om kort te verkoop met behulp van 'n Scottrade rekening, kan jy nie in staat wees om jou handel uit te voer. Dit t het 'n lys van maklik-om-te leen vra aandele terwyl net omtrent elke ander makelaar in die bedryf doen. Die besonderhede Trading koste en Broker bygestaan ​​Trades: 32 termynkontrak Fooi: Nie aangebied Onderhoud gelde: 0 Marge Tariewe: 5,75-7,5 Minimum rekening balans Fee: 0 Mutual Fondse Fooi - Vrag: 0 te koop, 17 om te verkoop Mutual Fondse Fooi - geen-load: 17 Options kontrakprys: 1.25 Options Flat Fee: 7 Stock Flat Fee: 7 ACH / EFT Onttrekking: 0 Bounced Check: 20 Check Onttrekking: 0 Huishoudelike Wire Onttrekking: 20 gedwing Marge verraad: 20 Volle rekening mag oorplaas: 75 IRA jaarlikse fooi: 0 Gedeeltelike rekening mag oorplaas: 75 Stop betaling op Check: 25 Telefoon Bestellings: 32 Soortgelyke Produkte

No comments:

Post a Comment