Friday 1 September 2017

Online Trading Akademie Xlt Instructors


Marktydsberekening in XLT Online Trading Akademie, Hoof Onderwys, produkte en dienste Beampte Ek praat dikwels en skryf oor maar hoekom is dit so belangrik Die hoofrede jy wil weet hoe om die markte draaipunte reeds vooraf is om die laagste bereik risiko, hoogste beloning, en die hoogste waarskynlikheid toetrede tot 'n posisie in die mark. Dink daaroor, deur die aangaan van so naby aan die beurt in die prys as moontlik, geniet jy drie belangrike faktore: 1) Lae Risiko: Toetrede tot by of naby aan die beurt in die prys beteken jy gaan 'n posisie in die mark baie naby aan jou beskermende stop. Dit maak voorsiening vir maksimum posisie grootte, terwyl nie waag meer as wat jy bereid is om te verloor is. Die verdere jy die mark weg van die beurt in die prys gaan, hoe meer sal jy moet standpunt grootte verminder tot risiko in lyn te hou. 2) Hoë Beloning (winsmarge): Soortgelyk aan een bogenoemde nommer, hoe nader jou inskrywing is om die beurt in die prys, hoe groter is jou winsgrens. Die verdere jy in die mark te betree van die beurt in die prys, hoe meer jy die vermindering van jou wins. 3) 'n hoë waarskynlikheid: Behoorlike Market Timing beteken om te weet waar die werklike kopers en verkopers is in 'n mark. As jy wil koop waar die groot koop bestellings is in 'n mark, wat beteken dat jy die koop van iemand wat die verkoop van waar die groot koop bestellings is in die mark en dit is 'n baie beginner fout. Wanneer jy handel met 'n nuweling wees nie, is die kans gestapel in jou guns tel. So hoe ons het tyd die markte draaipunte vooruit Dit het alles begin en eindig met die begrip van hoe om die werklike vraag en aanbod behoorlik te kwantifiseer in enige en alle markte. Sodra jy dit kan doen, moet jy in staat is om te identifiseer waar vraag en aanbod is die meeste uit balans en dit is hier waar die prys draai. Sodra die prys van rigting verander, waar sal dit skuif na prysbewegings na en van die aansienlike koop (vraag) en verkoop (aanbod) bestellings in 'n mark. So, weereens, as jy weet hoe om te kwantifiseer en te identifiseer werklike vraag en aanbod in die mark, kan jy die markte tyd voor draaipunte in advance, met 'n hoë graad van akkuraatheid. Om beter te verstaan ​​hoe om dit te doen, laat se guns soos ons XLT lede in hierdie voorbeeld. As jy onder kan sien, wat gebeur volgende is die prys saamtrekke tot ons voorafbepaalde aanbod vlak waar XLT lede verkoop aan kopers wat betaal uiterste pryse. Hulle koop nadat groot saamtrek in prys en in daardie prysvlak waar aanbod die vraag oorskry. Let daarop dat daar 'n klein tyd raam uptrend daardie prys bring aan ons verskaf vlak en dat die prys is hoër as die sleutel bewegende gemiddeldes toe ons kort te verkoop. Elke handel boek sou sê ons breek die belangrikste reëls in die handel deur kort verkoop onder die omstandighede. Wel, hoeveel mense ken jy wat handel boeke wat 'n konsekwente lae risiko wat jaar na jaar te maak lees ek sou verbaas wees as jy geweet het een so don t neem my woord daarvoor egter 'n handels boek te lees en vra jouself of hoe dit boek leer jy om te koop en te verkoop in markte is dieselfde as hoe jy geld maak koop en niks verkoop. As daar 'n verskil, baie geluk probeer om voordeel te trek uit die inligting. Soos enigiets in die lewe, is daar die boek weergawe manier van leer iets en die werklike wêreld manier doen. Al wat ons doen by Online Trading Akademie is eenvoudig deel van die werklike wêreld weg met jou. Ons is nie probeer om die wiel uit te vind. Hoe jy geld koop en iets in die lewe verkoop maak is presies hoe jy geld maak die koop en verkoop in markte. Kort ná kort verkoop in die XLT, prys gedaal en het die wins teikens wat op die grafiek. Dit is marktydsberekening en terwyl dit nie waarborg dat elke handel 'n winsgewende handel sal wees, is dit nie bied die laagste risiko inskrywing, hoogste beloning met die inskrywing en hoogste waarskynlikheid van sukses. Hoe goed jou wen persentasie is met die strategie hang af van jou vermoë om belangrike vraag en aanbod vlakke te identifiseer. Ek hoor soms mense sê: Dit kom alles neer op vraag en aanbod, net soos koop en enigiets anders in die lewe verkoop. Lekker dag. In die kop van 'n XLT Trader Online Trading Akademie, Hoof Onderwys, produkte en dienste Beampte Verlede week het ek het 'n handel geneem in die Uitgebreide leer Track (XLT) op 16 Julie. Die XLT is ons gegradueerde aanlyn handel program. Die doel van die artikel is om te wys hoe belangrik dit is om handel eenvoudig te hou. Ek het 'n paar belangrike vrae oor wat handel so het ek gedink ek sou al die besonderhede van wat gemaak dat die handel werk deel. Om nie eens te kompleksiteit te voeg, maar in plaas daarvan, om te duik in die sielkunde wat gemaak dat en baie van ons ambagte werk. Onthou altyd, nie alle ambagte gaan winsgewend te wees, maar dit is deel van die saak en dat verstaan ​​'n eenvoudige waarheid, die meeste kleinhandel handelaars en beleggers is nie baie suksesvol wanneer spekuleer in markte. Korttermyn handelaars veral geneig om geld te verloor oor die hele. Instellings / Market makers is geneig om baie goed algehele om te doen wanneer dit kom by kort termyn handel. Dus, as jy geneig is omdat jou denke en handel soos een. Vir 'n rukkie het ons gewillige kopers by vars vraag vlakke in die XLT is as die neiging is en die prys het nie vars voorraad vanaf die tyd dat hierdie handel geneem bereik. Laat ons neem 'n ander blik op hierdie koopgeleentheid in die NASDAQ en kry binne-in die gedagte van 'n XLT handelaar. Let op die blou lyn op die grafiek. Hierdie lyn verteenwoordig die Globex (VSA oornag laag) lae voor die dag sessie en ons vroegoggend XLT. Sit net onder die Globex lae is 'n belangrike vraag vlak (geel skaduwee area) Ek het vir ons studente. Ons weet vraag die aanbod oorskry op daardie vlak, want die prys nie kon bly op daardie vlak en geweet hoër daaruit. Kans versterkers 1, 2, en 3 het ook voorgestel was daar 'n sterk vraag / aanbod wanbalans, veel meer vraag as aanbod. So, XLT studente weet om te koop op daardie vlak met 'n beskermende verkoop stop net onder dit en ons toepaslike teikens hierbo. Volgende, wanneer die aandelemark open om 09:30 EST, die volume termynmark optel dramaties as wat jy kan sien op die bodem van die grafiek. Sodra daardie sessie het gaan, die NASDAQ was steeds bo die Globex laag. So, laat se nou dink oor hoe 'n kleinhandel handelaar gaan dink in daardie situasie. Retail handelaars wat gaan daardie dag te koop is waarskynlik gaan om te koop teen die Globex lae met 'n beskermende verkoop stop net onder dit. Retail handelaars wat gaan om te verkoop kort daardie dag is waarskynlik gaan om te verkoop kort nadat die NASDAQ breek onder die Globex laag. Ons plan goed voor die mark aan die gang is om te koop teen ons eis vlak vir al die bogenoemde (Odds versterkers) genoemde redes en nog een, die teenwoordigheid van 'n sterk kleinhandel Bear Trap en hier is hoe dit werk. Sodra prysdalings en bereik die Globex lae, die kleinhandel kopers koop en plaas hul verkoop stop net onder. Sodra prysdalings onder die Globex laag as dit gedoen het (sien grafiek), die lomp kleinhandel handelaars verkoop kort en diegene wat by die Globex lae gekoop word nou stop vir 'n verlies as hulle verkoop stop is geaktiveer en gevul. Wat het nou net gebeur het, is beide kleinhandel kopers en verkopers net verkoop op die breek van die Globex lae, net soos die prys is die bereiking van ons vraag vlak, waar ons (en instellings) is gewillige kopers. Met ander woorde, ons het nou net gevang beide die kleinhandel kopers en verkopers aan die verkeerde kant van die mark. Soos instellings koop by die vraag vlak, kleinhandel is op die verkoop kant en daarom XLT studente is kopers sowel. As instellings daar te koop, wil ons te koop. Weereens, kleinhandel handelaars is geneig om swak presteer wanneer spekuleer in markte. Die sleutel vir jou is om te dink en handel te stop soos 'n kleinhandel handelaar en begin dink en handel soos 'n instelling. Doen alle instansies geld maak, no. Algehele egter hulle is aansienlik meer winsgewend as die kleinhandel handel wêreld soos die meeste dag handelaars geld verloor en die meeste beleggers langer nooit hul finansiële doelwitte te bereik. Die Bull and Bear Trap twee opstellings wat dikwels voorkom vir die kort termyn handelaar. Leer hoe om behoorlik te identifiseer en handel dryf hulle om te verhoed dat die strik wat jy geld sal kos en in plaas daarvan, betaal uit die strik. Soos altyd, my hoop is dat hierdie inligting sal help verlaag jou risiko en verhoog jou beloning. Lekker dag. Disclaimer Hierdie nuusbrief is geskryf vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. Geensins doen enige van die inhoud daarvan te beveel, advokaat of doen 'n beroep die koop, verkoop of hou van enige finansiële instrument hoegenaamd nie. Trading en Belegging behels hoë vlakke van risiko. Die skrywer spreek persoonlike menings en sal nie alles aanvaar geen verantwoordelikheid vir die optrede van die leser. Die skrywer mag of nie mag nie poste in finansiële instrumente bespreek in hierdie nuusbrief het. Toekomstige resultate kan dramaties verskil van die menings hierin uitgespreek word. Vorige prestasie waarborg nie toekomstige resultate. Herdrukke toegelaat vir private lesing net vir almal anders, vra asseblief 'toestemming. Online Trading Akademie bied finansiële opvoedkundige dienste en is 'n leier in belegger en handelaar onderwys. Meer as 200,000 beleggers het ons onderwysstelsel ervaar. Online Trading Akademie bied kursusse geleer by ons state-of-the-art onderrig fasiliteite, sowel as 'n verskeidenheid van die huis studiemateriaal. Hierdie webwerf en ons lesse uit die Voor-nuusbrief is gratis hulpbronne toegewyde te help die finansiële opvoeding gemeenskap tred te hou met die jongste finansiële opvoeding strategieë en tegnieke. Kry Trading lesse van ons experts kwel Teken in op ons bekroonde Lesse uit die Voor-nuusbrief. Lees verlede week se uitgawe. Online Trading Akademie Na klasse in 'n baksteen-en-mortier omgewing, dat hulle 'n fisieke teenwoordigheid op 'n internasionale vlak, en jy gaan in 'n gemeenskap van handelaars elke dag word ingeprop, asook die geleentheid vir 'n onbeperkte herop oral in die wêreld, het ek geweet dit was 'n plek waar ek kon nie net 'n klas van neem nie, maar iemand wat ek kon saam met die loop van my nuwe loopbaan. Die instrukteurs Ek gegryp / teruggeneem my vier klasse (tot dusver) het boonste rak is. Die ondersteuning span in die Uitgebreide leer Track en brein Gemeenskap is as ontvanklik as 'n paar van die beste ondersteuning personeel oral in enige bedryf. Die personeel by die Charlotte plek is vriendelik en het baie behulpsaam was vir my wanneer ek het 'n vraag of wat nodig is 'n paar ekstra inligting. Ek simpatiseer aan die een kant met 'n paar resensente sê daar is 'n swaar oorhandig sales pitch. Dit is, natuurlik, 'n vir-winsgewende opvoedkundige inrigting, en die pleeg van hierdie tipe van 'n loopbaan is nie vir die flou van hart (vandaar die 3-dag intro natuurlik om jou te laat weet wat jy kry in). Toegegee, dit opvoeding is nie goedkoop nie. Maar dit is olie en miskien neem huis 'n beskeie salaris. Vir minder as een tiende van die, kan jy die hele reeks van klasse te neem by Online Trading Akademie, en maak soveel geld as wat jy wil, op voorwaarde dat jy die dissipline om 'n plan te maak, en volg jou plan. Was hierdie oorsig Ek wens ek kon hulle 'n half-ster gee. Spandeer 300 afgekom om Charlotte vir 'n naweek om iets oor handel te leer. In plaas daarvan praat hulle vir 'n dag en 'n half oor ander klasse wat hulle bied vir duisende dollars. Ek het gevoel asof ek was gebruik gemaak van. Diegene van julle wat my ken, te verstaan ​​dat ek nie die tipe persoon in iets te gaan met 'n geslote gemoed. Ek geniet ook die klas van net oor enige aard. Maar dit is 'n totale bedrogspul mense. Slaan jouself 'n geruime tyd en geld en vashou aan die beginsels van die saak. Daar is 'n tyd en 'n plek vir tegniese ontleding, en dit is wat hulle voorgee om te leer, maar dit stunk van rat. Ek het toe probeer my geld om terug te keer deur AMEX. Blyk hulle het AMEX dat ek onoplettend en besig met 'n persoonlike saak en net bygewoon eendag. 'N vervaardiging in die ergste manier en werklik 'n aanduiding van hul ware aard. Ek het my selfoon af en het net die materiaal wat hulle genoem. Ek gee altyd 100 van my aandag aan 'n professor. Na alles, is ek die een die besteding van die tyd en die geld. En ek het opgedaag vir dag 2 denke dinge sou haal. Ek het by die middagete na die een-tot-een afrigtingsessie wat 'n een-tot-een sales pitch moet geroep. Bly weg van hierdie groep. Hulle is predatoriese. Was hierdie oorsig Ek het reeds een resensie geskryf oor Online Trading Akademie maar dit was vir die hoof-kantoor waar al hul kursusinhoud vandaan kom en aangesien ek baie betrokke by hul uitgebreide Leer Track (XLT) program, wat ek geskryf het voor is wat dit werklik verwys ook. Wat Dié resensie is oor die Charlotte Sentrum waar ek al my klasse met geneem en die mense wat ek gedoen het aan van aangesig tot aangesig. Ek het die meeste van my klasse geneem met een Instrukteur, al het ek 'n paar klastyd met 'n paar ander ook geneem. Justin is die instrukteur Ek het vir my handel klas, my forex klas, en my termynmark klas gehad. Die man weet regtig sy besigheid en ek rang hom tot daar met die beste in die XLT program. Elke klas het ek saam met hom geneem, het hy getoon vir my dat hy weet hoe om draaipunte haal in lewende markte binne 'n paar bosluise of pennies. Ek sien net hom gestop uit 'n tyd vir 'n klein bietjie te verloor toe hy wys hoe om fyn te stel 'n inskrywing in 'n sone. Behoorlike risikobestuur en posisie sizing is iets wat hy beklemtoon ook in sy klasse so een fout Don jou rekening t doodmaak. As jy 'n geleentheid in die Charlotte-kampus aan 'n klas te kry met Justin kry, ek raai. Ons is gelukkig dat hy plaaslike na die sentrum woon en het toegang tot sy kennis van die markte. So goed soos hy is, hy is baie nederig oor sy vermoëns en hy errs op die kant van versigtigheid. Hy kan 'n handelsmerk elke nou en dan mis met geen inskrywing, maar die een wat getref werk baie goed as wat ek gesien het. Justin, jy het 'n baie aanhangers hier dat jou studente is. Justin is 'n uitstekende instrukteur en 'n AWESOME handelaar. So ver as die sentrum gaan, het ek hulle gevind baie professioneel en lekker om te wees. Die man wat ek gedoen het aan daar het my nog altyd treaded redelik. Eintlik nadat praat met 'n student van 'n ander sentrum, die mense hier in Charlotte is een van die beste in die netwerk. Hulle was nog altyd meer as bereid is om te werk met my en ek het nooit enige probleme terug verower enige klasse gehad. Die sentrum Charlotte ROCKS al het ek net persoonlike ervaring met hulle hier plaaslik. Ek weet daar is 'n paar negatiewe dinge rond dryf hier oor OTA maar dit hasn t praat vir elke sentrum, maar die mense in Charlotte sal behandel soos jy reg, die XLT program is ongelooflik, en ek het nog altyd gekry vinnige antwoorde van XLT ondersteuning. Ek daag jou uit om 'n handels skool wat so goed soos Online Trading Akademie vind. Hier is 'n video wat ek net gevind word op hul webwerf waar Sam Seiden is verduidelik hul aanbod en konsep vraag. Jy moet dit sien werk in lewende markte te waardeer wat hulle leer. Hierdie dinge werk regtig Was hierdie oorsig Van die sake Specialties Online Trading Akademie bied belê en handel onderwys vir diegene wat wil slaag in die skep van die huidige inkomste, die bou van 'n langtermyn-welvaart, of albei. Ons bied professionele opleiding in aandele, termynkontrakte, geldeenhede, kommoditeite, opsies en Real Estate belê. Ons finansiële sake program is waar studente kry die geld meesterskap vaardighede wat ons almal nodig het, maar was nog nooit in die skool geleer. Meer as 35 wêreldwye kampusse verskaf individuele opdrag van meester onderwysers wat ook aktief professionele mense in die gebied wat hulle onderrig. Online Trading Akademie Charlotte dien Die Carolinas deur die aanbied van die beste in finansiële opvoeding by ons sentrum. Ons nooi u om te bel of te stop deur en besoek met ons span van mentors en instrukteurs vir verdere inligting. Ons is geleë in Cornelius, noord van Charlotte af van ek-77. Geskiedenis in 1997 gestig Online Trading Akademie se wortels kan teruggevoer word na 1997, as een van die grootste handel vloere in die VSA met 180 handelaars gemiddeld die helfte van 'n miljard dollar in die daaglikse transaksies. Om resultate, bestuurders en die top handelaars aangebied daaglikse oefensessies in hoe om meer konsekwent en winsgewend handel te verbeter. In 2001, het ons verskuif ons fokus uitsluitlik voorsiening van onderwys. Vandag het ons 'n gemeenskap van meer as 200,000 beleggers wat geleer het om handel te dryf met die vaardigheid en vertroue van professionele handelaars.

No comments:

Post a Comment