Thursday 14 September 2017

Nj Indië Online Trading


A D V E R T Ek S E m e n t Uitgewer beskrywing NJ Groep loods NJ Online Trading Mobile Aansoek. Hierdie aansoek help jou om transaksies, terwyl jy op beweeg. Jy kan ook jou transaksies wagwoord verskaf deur NJ Wealth - Finansiële Produkte Distributors Network. Vir meer inligting oor NJ Wealth weet - Finansiële Produkte Distributors Network, besoek asseblief ons webwerf njwealth. in. Aflaai en gebruik dit nou NJ Handelsrekening 2.0 Voeg 'n resensie Vertel ons jou ervaring met NJ Handelsrekening 2.0 verwante programme ons aanbevelings NJ Handelsrekening GRATIS NJ Groep loods NJ Online Trading Mobile Aansoek. Hierdie aansoek help jou om transaksies, terwyl jy op beweeg. Jy kan ook jou transaksies wagwoord verskaf deur NJ Wealth - finansiële produkte. Aflaai xTab GRATIS xTab kan jy jou rekeninge te bestuur vanaf jou selfoon waar jy is. Mobile handel bied 'n volledige rekening te bestuur, kaarte en ander belangrike gereedskap wat benodig word vir die regte tyd finansiële handel. Die platform bied 'n maklike manier om tred te hou met die mark se jongste verwikkelinge. Aflaai UTRADE SG Mobile VERHOOR n nuwe handelsmerk app, UTRADE SG vir Android, is nou beskikbaar. Installeer dit vir 'n beter handel ervaring. UTRADE. Aanlyn handel maklik gemaak. Ervaar maklike mobiele handel met UTRADE Mobile, die web-gebaseerde-beurs app uit UOB Kay Hian. Met UTRADE Mobile, kan jy waak oor. Aflaai TradeFX GRATIS TradeFX is die Android-weergawe van die gewilde ActTrader platform deur Wet Forex, Inc. TradeFX kan jy dieselfde instrumente wat jy kan handel op die lessenaar weergawe, insluitende Forex, CFD's. Teken aan met jou ActTrader gebruikersnaam en wagwoord om toegang te verkry tot jou handel rekening. Jou handel. Kry 'n D V E R T Ek S E m e n t Slide gebruik koekies om funksionaliteit en prestasie te verbeter, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot NJ Online Beleggingsrekening Deel dié Slide LinkedIn Corporation 2016 Die aanbieding NJ Handelsrekening Welkom by NJ Trading rekening, 'n aanlyn rekening wat jy bied die fasiliteit om transaksies in onderlinge fondse onderneem in 'n eenvoudige en maklike manier. Met 'n wye keuse van skemas en ander flexibiliteit, transaksies uitgevoer op Exchange (BSE / NSE) platform wat jou toelaat om jou Mutual Fonds eenhede te hou in 'n gedematerialiseerde vorm. BINNE Handelsrekening Die NJ Handelsrekening het die volgende kenmerke: Holding van Mutual Fonds eenhede in 'n Gedematerialiseerde formaat (Demat) Instant SMS e-pos op jou geregistreerde selfoonnommer e-pos id op die bevestiging van die transaksie Bestaande Mutual Fonds eenhede kan omskep word in Demat Eenvoudige maklik Trading Demat rekening opening prosedure toegewyde kliëntediens vir alle navrae Buigsaamheid om aanlyn of off-line in dieselfde folio transaksies laat om te koop, Redemption NJ SIP Transaksies Online transaksie verslae saam met status KIAD (kennis, inligting en analise Balie) Mutual Fonds maak Balie nuus en menings Maatstaf inligting E-inskrywing op verskeie publikasies Services Gesentraliseerde Kliente Instant SMS e-pos op jou geregistreerde selfoonnommer e-pos id op die bevestiging van die transaksie Vrae S NJ Handelsrekening Kan ek gebruik maak 'n nominasie fasiliteit in Mutual skemas Fonds gekoop deur my NJ Handelsrekening Nee, nominasie fasiliteit is nie beskikbaar op NJ Handelsrekening. Kan ek medehouers my Trading-rekening Nee, kan handel rekening slegs in 'n enkele naam. Hoe kan ek 'n transaksie deur my Handelsrekening Sodra jy suksesvol aangeteken het om jou rekening, kliek op die spyskaart transaksie (aan die gang transaksies). Dit sal n lys van al Mutual Fondse beskikbaar. Kies jou keuse van Mutual Fonds jy wil om transaksies. Dit sal 'n lys van alle skemas beskikbaar onder hierdie Mutual Fonds. Kies jou keuse van die Skema en klik op die aankoop. Net vul die nodige besonderhede en stuur. Op die indiening sal jy gerig word aan jou geregistreerde bank webwerf vanwaar jy die betaling vir jou transaksie kan maak. Kan ek verander / Kanselleer my transaksie Ja, jy kan kanselleer of jou transaksie te eniger tyd te verander voordat jy op die bevestiging van jou transaksie. Jy sal nie in staat wees om te kanselleer of 'n transaksie verander sodra dit bevestig. Sal ek in staat wees om die status van my transaksie weet versoek Ja, wanneer jy jou transaksie die status van alle sodanige transaksies word in jou transaksie Verslag van Verslae deel van jou NJ Handelsrekening lessenaar te bevestig. Hoe kan ek betaal vir my aankoop transaksies te maak Jy moet 'n Netto bankrekening in Ja Bank, HDFC of Axis Bank moet in staat wees om betalings vir aankooptransaksies aanlyn te maak. Kan ek transaksies eniger tyd gedurende 'n dag Ja, kan jy transaksies op enige tyd van die dag. Maar ten einde die netto batewaarde van die huidige dag kry wat jy wil hê om transaksies voor die afsnytyd van die skema soos deur NJ Indië Belê teen mekaar skema. As jy 'n bevel na genoemde afsnytyd plaas, sal jy in aanmerking te kom vir NBW van die volgende werkdag. Is daar 'n minimum transaksie bedrag vir elke skema Ja, verskillende fonds huise gedefinieer verskillende minimum beleggingsbedrag vir hul skemas. Hierdie bedrag sal vertoon word teen die naam skema terwyl jy 'n bestelling te plaas. Kan ek sien my waardering aanlyn Ja, jy kan jou skatting Online sien deur jou handel rekening, die transaksie sal in jou portefeulje slegs na ontvangs van bevestiging van R T van die onderskeie AMC opgedateer. Wanneer sal ek in staat wees om my transaksie versoek besonderhede te sien Jy sal in staat wees om jou transaksie versoek in die transaksie Verslag gelys sien saam met sy huidige status sodra jy dit bevestig. Maar die transaksie sal in jou portefeulje verslag slegs na ontvangs van die bevestiging van R T van die onderskeie AMC opgedateer. Hoe kan ek my Mutual Fonds skema eenhede verlos Jy kan Redemption module transaksies deel van jou handel rekening lessenaar te gebruik om 'n bepaalde skema verlos. Klik op die skakel LOSKOOP knoppie. Dit sal al die skema eenhede wat deur julle, met besonderhede teen mekaar skema vertoon. Klik op die LOSKOOP opsie om jou verlossing versoek te plaas. Jy kan net verlos deur die spesifiseer van die aantal eenhede wat deur jou. Kan ek my bestaande fisiese eenhede om my DEMAT rekening Ja, vir wat jy nodig het om jou bestaande eenhede Gedematerialiseerde. Jy moet in te vul 'n DEMAT versoekvorm aan R T saam met rekeningstaat. Hoe kan ek my Kommunikasie / Permanente adres in my NJ Handelsrekening adresverandering of enige kommunikasie besonderhede verander in Handelsrekening stuur asseblief vir ons 'n skriftelike versoek saam met die adres bewys. Hoe kry ek my faktuur inligting Jy sal die faktuur inligting per e-pos op 'n maandelikse basis te ontvang en hy sal beskikbaar wees op die NJ Handelsrekening. Kan ek belê in aandele van my Handelsrekening Nee, tans kan jy nie belê in aandele van jou handel rekening. As ek 'n onderlinge fonds van my aanlyn handel rekening gekoop het, kan ek verlos deur off-line deur vol te maak TIS (Transaction Onderrig Slip) Ja, daar is nie so 'n konsep van Online of Off-line vir folio geskep op Exchange, vandaar belegger het buigsaamheid om transaksies óf deur middel van online deur aan te meld by sy / haar Handelsrekening ook deur deur die invul van fisiese transaksie Onderrig glip. Folio wat aankoop deur middel van online kan ook verlos deur die invul van fisiese TIS omgekeerd. Mutual Fondse portefeuljediversifikasie: Moenie al eiers in een mandjie. Mutual Fonds is die beste voertuig om hierdie spreekwoord van toepassing in praktiese life. At Finalyst Vennote, ons glo in - Met enkele venster, verskeie MF oplossings wat geïntegreer vir eenvoud en skyn wysheid. Effekte FDS Ons bied 'n verskeidenheid van verbande / Korporatiewe vaste deposito's wat wissel in tenures, rentekoerse instellings om jou belegging behoeftes aan te pas. Die deposito skemas is spesiaal gekies uit 'n hoë-veiligheid opsies om te verseker dat jy geniet die twee voordele van opgawes en beskerming. Versekering Menslike lewe is op die risiko van die dood as gevolg van natuurlike of toevallige omstandighede. Wanneer 'n persoon sterf of ongeskik dan is daar verlies aan inkomste vir die gesin. Die oorlewing vir die gesin kan moeilik raak. Health Insurance Mediese Health Insurance is 'n versekeringspolis wat ontwerp is om die koste van private mediese behandeling, wat baie duur kan wees, veral met hospitalisasie en chirurgie te dek. Huis versekering huis is waar die hart is, as tereg gesê. 'N huis is die plek van ontelbare herinneringe geen geld beter bestee as wat belê op jou huis. So beveiliging van jou huis van onvoorsiene gebeure word 'n prioriteit en die beste manier kan die beveiliging met huis versekering. Persoonlike Ongevalle 'n ongeluk kan toeslaan op enige tyd. Dit neem slegs 'n sekonde. maar die gevolge kan 'n leeftyd te hou In sulke gevalle is dit uiters belangrik om te verseker dat jou gesin hoef nie bykomende las van die bestuur van hul dag-tot-dag basiese behoeftes in die gesig staar.

No comments:

Post a Comment