Tuesday 22 August 2017

Forex Factory Xemarkets


Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri eToro resensies Ek het 'n lewendige rekening met E-Toro. Ek dont regtig hou van hulle vir 'n paar redes, en hulle liefde vir ander. Ek sal wys 'n paar voor-en nadele. Sosiale handel. Jy kan baie leer van ander handelaars, en bespreek dit met hulle jou strategieë. Gratis copytrade. Hoewel die copytrader stelsel kom nie t werk baie goed onder sekere omstandighede, dit gee jou die geleentheid om die ambagte van 'n paar baie goeie handelaars (en 'n paar verskriklike brand mense ook) kopieer, gratis. Hulle gee bonusse van tyd tot tyd om handel te begin sonder om te belê. Byvoorbeeld, as jy registreer by 'n uitnodiging van 'n ander handelaar, hulle ll jy 'n bonus met 50 vir 'n 100 deposito. Dan kan jy voeg twee of drie 20 gratis kopie coupons, en jy het 'n 200 handel rekening vir slegs 100. (As jy die aanbod wil, PM jou e-pos en ek sal aan jou stuur die skakel) Jy kan deponeer en onttrek deur paypal en mees elektroniese maniere. (Dit regtig werk binne 1 werksdag) - Webtrader. Alhoewel dit die eenvoudigste stelsel daar buite om te koop / verkoop geldeenhede, kommoditeite en indekse, blyk dit 'n verbintenis stasie, meer as 'n handelspos een. Jy is nie op soek na die kaarte, net kyk na getalle (en dit mislei om te dink dit is 'n spel, meer as 'n handel stelsel) - Spreads. EURUSD is 3pips. GBPUSD is 4 pitte. USDJPY is 2 pitte. en eksotiese kinders gaan 5-7 pitte. Nie te goed nie, maar ten minste weer hulle altyd vas. - Webtrader (Weer). Die bedieners is baie stadig en oorlaai, sodat jy 'n stadige reaksie wanneer daar wisselvalligheid is, en selfs in duie stort op die piek tyd. Ek hoop jy vind dit nuttig, en my te kontak indien u enige verdere vrae. Sorg ouens True, maar jy kan net uit te vind die stop verlies wat jy jouself moet net los die bedrag wat jy gewaag, sy enigste eenvoudige wiskunde. Naas, op eToro, kan jy altyd die uitbreiding van die stoploss sy pretty much dieselfde, net hulle maak dit meer eenvoudig. Ek het eers onlangs begin om te probeer om kopie handel, wat begin met eToro en dan Zulutrade. hier is 'n paar van my gedagtes. eToro, is 'n mooi facebooky webwerf, al mooi en vriendelik, gerig op beginners as 'n venster in die handel. Maar na my mening net soos die ander het gesê dit lyk of minder professionele, hulle daarop aanspraak maak dat rewolusie handel deur dit eenvoudig en toeganklik, maar in werklikheid is, FX is nie 'n eenvoudige ding, en moet nie beskou word as sulks. Die eenvoud van hul platform, en totale gebrek aan enige algemene nuttige funksies soos sleep tot stilstand kom. Ek dink die gebrek aan gevorderde funksies en groter versprei is nie van plan om 'n goeie ervare en suksesvolle handelaars lok vir die lang termyn, en sonder hierdie handelaars, dit soort maak die copytrader funksie nutteloos. In plaas van die handelaars op eToro is vol van 'n hoë risiko handelaars, met 'n slegte geld bestuur en en aaklige, aaklige onttrekkings. sodat jy het baie versigtig te wees wanneer die keuse van handelaars, wat my bring na my tweede probleem met hulle, die statistieke en persentasies hulle gee op handelaars profiele, is uiters misleidend, onakkurate en dit nie die geval die hele handel geskiedenis vir jou om te analiseer gee. verder tot hierdie, die copytrade is vol foute, met stop verlies s nie opdatering, platform wanfunksies, ambagte nie korrek uitvoer en foute te meld tydens besige tye. al hierdie dinge sal uiteindelik kos jou geld, as hulle my gedoen het. Ek vra eToro vir 'n terugbetaling op 'n paar van die verliese wat veroorsaak word deur wanfunksies in die platform nie, maar hulle het gesê hulle het geen rekord van 'n foutiewe werking, ten spyte van 100 s van handelaars wat verklaar op eToro hulle ervaar dieselfde wanfunksioneer. Volgende probalem, is hulle dont gee jy genoeg beheer oor jou gekopieer bedrywe ten opsigte van hoeveel jy belê. jy net belê 'n sekere bedrag van en handelaar om te gebruik asof dit sy eie basies was en as hy handel dryf met 5 van sy aandele, dan handel dryf dit met 5 van wat jy belê in hom, wat 5 van miskien die 20 van jou eie gelykheid jy belê met hom / haar. dit in teorie is groot. maar handelaars sal dikwels emosionele en wraak handel, het baie oormatige blootstelling aan hul rekeninge. gevaar al die geld wat jy belê het in hulle, wat verkeerd gaan, en jy eindig met 'n aaklige drawdown wat onvermydelik treffers SL en jy verloor. my antwoord op al hierdie dinge was om risiko deur afskrif baie handelaars verminder, met 'n minimale bedrag, afhangende van hoeveel ek wil waag, maar die kopiëring van meer handelaars blyk inevitble lei tot meer drawdown, en onttrekking is wat jou rekening sal doodmaak. So het ek moeg van eToro en begin beweeg geld oor te Zulutrade. Wat vir my is 'n uitkoms in vergelyking met die slegte ervaring wat ek gehad het op eToro. eerstens die webwerf en foon is awesome, en funksie ryk, gee jy volle beheer oor hoe jy jou handelaars, dit wil sê tot stilstand kom, tp s, baie per handel, Max ambagte kopieer. dit maak afskrif handel uiters minder riskant. met hierdie, en die feit dat jy kan analiseer sein verskaffers geskiedenis dateer terug jare in volle besonderhede, en baie akkuraat, as jy op soek is na hul prestasie in pitte, eerder as misleidend persentasies. Om mee te begin die sein verskaffers ware aansporings om Wel, as winsgewend, hulle kan betaal duisende dollars uit te voer 'n maand, in vergelyking met die aantal volgelinge en hoeveel hulle handel. en tweedens as hulle nie winsgewend, of hulle hou groot drawdown, hulle eenvoudig nie betaal. en derdens, zulutrade, mnitors die gedrag van al die handelaars en lekker gee jou 'n e-pos wanneer 'n bepaalde handelaar verskyn sy handel gewoontes te verander, of presteer erger as normale Jy kan kies handelaars evan en hul prestasie backtest op jou rekening. natuurlik begin op zulutrade, het ek deur 'n bietjie af tydperk filter uit die slegte handelaars vorm die goeie, maar sodra indien gevind my droom span van SP se zulutrade het uiters winsgewend te word vir my. Ek het gevind dat dit beter om versigtig te kies, demo volg dan soveel handelaars as moontlik wat goed presteer met 'n minimale gewaag bedrag op ambagte. as my aandele styg, sou ek eerder 'n ander handelaar toe te voeg tot my profiel, dan upp die lot vir 'n oomblik 'n goeie uitvoering handelaar. dan as 'n handelaar het 'n slegte maand, sal dit gedek word deur die keuse van ander goeie perfroming handelaars wat ek volg. soos ander reeds gesê het, dit nie vertrou die top posisies blindelings, daar is baie ander groot handelaars buite die top 100. im met AAAFX, sodat die glip is gewoonlik nie meer as 'n pit indien enige. Ek het nog met die hand te handel op my eie tyd, maar zulutrade het eintlik uitgedraai baie winsgewend vir my te wees totdat ek die tyd om myself te handel op 'n meer permanente basis Jammer van die lang post Ek het nou net meegevoer, want ek het so 'n slegte ervaring met eToro, en so 'n goeie een tot dusver met zulutrade. Hi almal, ek m 'n verslaggewer en ek skryf 'n storie oor die sosiale handel netwerke. Ek het gewonder of iemand wat hulle gebruik het en het 'n paar gedagtes oor die voor - en nadele met my kon praat. Dit kan wees deur middel van e-pos, pm of die telefoon. Hulle lyk soos 'n goeie manier om te leer hoe ervare handelaars werk, maar ek wonder of die hipotetiese opbrengste sommige van die webwerwe te gebruik om te lok in kliënte werklik kan vertrou word. Dankie geword Januarie 2014 Status: Junior Lid 1 Post Ek ve het 'n lewendige rekening met eToro vir meer as agt maande nou. Ek maak dit, want dit vir beginners aanbeveel. Ek was 'n beginner op daardie tydstip (i m en gevorderde beginner nou). Terselfdertyd is ek met behulp van die praktyk rekeninge met ander makelaars en dan het ek Meta Trader 4 en daarna Metatrader5, en begin met behulp van dinge soos sleep stop verlies, seine, kundige adviseurs, ens Wat 'n verrassing was dit vir my toe ek uitgevind het (ná 'n jarelange van googleing) wat eToro laat slegs die gebruik van Meta Trader vir rekeninge met 'n balans van 20.000 dollars of meer. Baie teleurstellend. Na 'n ruk het ek vyf kom tot die volgende gevolgtrekkings: 1. eToro klem en moeite gaan om sosiale Trading (I m nie 'n fan van Maatskaplike enigiets myself) 2. Hulle is nie van plan om iets te doen om hul verhandelingsplatform verbeter enige tyd gou, nie selfs die toevoeging van so 'n basiese ding soos sleep tot stilstand kom. Ek bedoel, hoe moeilik kan dit wees So ek m dink. al hulle hulpbronne en pogings gaan na die bemarking van hul sosiale Trading platform, oopboekeksamens. Toe my twyfel is, hoeveel ernstige en ervare handelaars gebruik eToro as die verhandelingsplatform is so primitief Om dit te draai, hierdie beteken dat wanneer iemand afskrifte 'n persoon se Tradings, is hulle hantering begin handelaars ook, en nog erger, mense hantering mense wat kopieerders self. So, asseblief eToro as jy weer READING, óf jou verhandelingsplatform verbeter of LAAT Meta Trader VIR ALMAL en ons sal meer ervare handelaars het. Aangesluit Maart 2012 Status: Lid 556 Posts om jou vraag te beantwoord. Ek twyfel of enige ernstige en ervare handelaars gebruik E-toro om handel te dryf. Dit is ontwerp vir noobs om ander noobs handel seine te volg. Hulle kan dan vertel al hul vriende dat hulle 'n groot skoot valuta handelaars. Geleë in die hart van landelike Philippi is Cheval Stoom Genot. 'n rustige toevlugsoord toegewy aan die Gees van die perd. Die erf is vriendelik en ontspanne en ons doel is om gelukkig perde, gelukkige personeel en gelukkige eienaars het. Cheval Stoom Genot is omring deur plase aan drie kante en deur die Gold Circle Racing Stables op die vierde. Dit is stil, rustige, afgesonderde en veilig. Ons het volle grootte dressuur piekniek gebiede en wonderlike voëllewe. Cheval Stoom Genot. webdesign deur bardin. ellis

No comments:

Post a Comment